La Federació Espanyola de Tennis Taula organitza del 20 de juny al 6 de juliol els campionats d’Espanya d’edats a la localitat de La Nucía (Alacant).
El CTT Les Borges i tindrà una àmplia representació, ja que 14 jugadors i jugadores i participaran en diferents categories.
En la categoria alevina la representant serà l’Elsa benet, la representació més àmplia serà en la categoria infantil amb un total de 5 inscrits que són Adrià Benet, Gerard Garcia i Álvaro Serrano en masculí i Anna Monné i Neus Romà en femení.
En cadet masculí i prendran part Claudi López, Joan Serret i Andreu Solé.
En juvenil masculí Xènia Romà competirà en la modalitat femenina i Francesc Carrera, Ruixiang Tang i Marçal Moreno en masculí.
Per finalitzar, Lucia Cerdà participarà en Sub-21 femení tancant la llista d’inscrits.
Aquestes últimes setmanes els jugadors que participen en els campionats han intensificat els entrenaments i per exemple alguns d’ells van entrenar el passat dia 15 de juny a les instal·lacions del CAR de Sant Cugat.
